lørdag den 11. maj 2013

Udvikling af all-over-print


Øv øv, jeg har ikke haft mulighed for at prøve protoer på mine små muser endnu og får det nok ikke før på mandag desværre...


Men der er jo også mange andre ting at tage sig til... har her til aften fået lagt sidste hånd på mit all-over-print og bestilt det hjem til salgs prøver... Jeg får det lavet igennem en amerikansk hjemmeside der hedder Spoonflower... har tidligere fået noget print hjem til min søn og syntes det er en god kvalitet og printet utrolig flot... dog har jeg ikke prøvet at få printet på jersey før så går nu med krydsede fingre for et godt resultat...

Det er en vildt lækker og blød økologisk bomulds jersey jeg har bestilt... Printet er små mørklilla sommerfugle spredt rundt på en helt lys lilla baggrund... har haft det printet ud på papir for at finde frem til den helt rigtige størrelse på sommerfuglene og afstand imellem dem... men nøj hvor jeg glæder mig til at se det i fuld størrelse... det er immervæk noget andet...


Udvikling af print trin-for-trin:
Print udvikling

1.   Et lille udsnit af min inspiration til printet.

2.   Efter at have tegnet en masse små skitser i hånden blev de endelige sommerfugle tegnet op i Adobe Illustrator.

3.   Næste skridt var at sætte sommerfuglene op i en rapport som kan gentages uden nogen synlig overgang, meget vigtigt for at få et godt print-resultat.

4.   Selve rapporten up-loader man så til Spoonflower, vælger kvalitet og den mængde man ønsker... og så er det bare at vente på den lille pakke dumper ind ad brevsprækken...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...