onsdag den 29. maj 2013

Så kom det printede jersey endelig...

Endelig kom den længe ventede pakke med posten... mit all-over-print. (læst om det her)
Man bliver altid så glad når man åbner en pakke fra Spoonflower, ikke kun er tingene i pakken altid lækre men de er også rigtig fint pakket ind med silkepapir. Det giver bare det der lille ekstra touch.

Farverne er lige som jeg havde ønsket og sommerfuglene er printet skarpt. Kvaliteten er utrolig lækker, 100% økologisk bomuld jersey, virkelig blød og dejlig at røre ved.
Der er dog sket en fejl i skaleringen, så sommerfuglene og afstanden mellem dem er blevet meget større end jeg havde tænkt mig. 
Jeg kan heldigvis rigtig godt lide resultatet, så fejlen gør ikke så meget. Heldigvis... for der er ikke rigtig tid til at få noget nyt. Det tager immervæk næsten 3 uger at få det hjem fra USA.

Jeg er bare spændt på, om afstanden mellem sommerfuglene er blevet for stor til de små stykker tøj. Det vil jo være lidt omsonst, hvis man kun kan se en enkelt sommerfugl på en t-shirt.



Nu skal det først vaskes og så skal der syes salgsprøver. Tror det er de styles jeg glæder mig allermest til at se opsyet.

Printet Jersey

2 kommentarer:

  1. hej Marie

    Det er godt nok lang tid siden du har skrevnet dette indlæg. Men jeg er nysgerrig omkring hvad du har givet i fragt omkostninger for, at få fragtet spoonflowers stof til DK?
    Samt har du erfaringer med at sælge stof/prints via spoonflower?

    fra en designteknolog til en anden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene

      Det er godt nok lang tid siden jeg sidst har tænkt på denne blog :)

      Ang. fragten fra Spoonflower, så har det varieret alt efter mængden jeg har bestilt. Du kan sikkert finde oplysninger om deres fragt satser på deres hjemmeside, men husker det ikke som vanvittigt dyrt :)
      Men du kan jo også risikere at pakken bliver taget i tolden, og så bliver det hele en del dyrere. Det har jeg endnu ikke oplevet, men har også kun bestilt derfra 4 gange :)

      Har ikke prøvet at sælge mine prints over Spoonflower, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig :)

      Hvis du har flere spørgsmål til spoonflower, så er du velkommen til at skrive til min mail istedet:
      marie@easy-web.dk

      Mvh Marie

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...