søndag den 26. maj 2013

Sidste fitting


Så blev de sidste 2 protoer afprøvet, med succes... De blev prøvet på både Mullegøjen og på min 3. muse, Babybjørnen (hun lød som den sødeste lille bjørn da hun var mindre), den dejligste lille pige som jeg desværre ser ALT, ALT for lidt...



Den lille kjole er det jo 2. gang jeg prøver på, den første proto var alt for stor (se den her).
Nu sidder den lige i øjet, den har fået ribkant på i halsen og det fungere meget bedre end de belægninger jeg havde lavet på 1. udgaven.

Hættetrøjen sidder rigtig godt, jeg troede egentlig den ville være alt for lang. Men jo den er lang men ikke for lang. Hætten derimod virker lidt stor, så der tager jeg lidt af. 

1+3: Babybjørnen   -   2+4: Mullegøjen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...